15e september

Jahapp då har halva september också gått. Vart tar detta år vägen kan man undra? Det känns som om hela året rusat förbi, trots smärta så har man lyckats ta sig igenom en dag i taget. Ännu ett år som arbetslös också, är tur att jag haft 6 månaders trainee annars hade jag väl ruttnat helt. Eller man kommer ju in i lunken efter ett tag, denna vecka har varit hemsk på så sätt. Har varit van med att gå upp och ha mina rutiner men nu har det inte blivit något. Varför ska man upp halv 7 om man ändå inte har något att gå upp till. Tror det är först när man har 16 timmar att göra något vettigt av utan att det får kosta pengar som man faktiskt uppskattar att ha fullt upp under veckorna och kan göra vad man vill på helgerna.

Läste den positiva nyheten om att mannen som rånade Johnny på tunnelbanan och lämnade honom på spåret har blivit gripen. Det är bra att han åkte dit och jag hoppas han får ett hårt straff för det. Det är i mitt tycke inte bara ett grovt rån utan nästan mordförsök att lämna någon sådär. Johnny lär inte få ett helt normalt liv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0