En blå Skyddsängel

Idag fick jag min Skyddsängel som Ewa gjort. Tycker den är jättefin! Så den åkte på och sitter runt halsen direkt. Är inte det första smycket jag beställt av henne men kan inte skriva mer om dem eftersom det är presenter ;). Så gå in på sidan och kolla. Det finns både färdiga att köpa eller så kan man beställa precis så som man vill ha dem. Ewa är väldigt mån om att man som kund ska vara nöjd med sitt köpa och kommer med bra idéer.
 
Varför valde jag då blå kan tänkas? Jag just för vad färgen faktiskt betyder och vill förmedla. Sen att jag älskar blå är en annan femma. Såhär beskriver wikipedia färgen:
 
"Blått ses som tillförlitlig, pålitlig och hängiven och är reformavvisande och högt ansett.Det associeras ofta med djup och stabilitet och symboliserar tillit, lojalitet, visdom, förtroende, intelligens, tro, sanning och himmel. Blått kopplas starkt samman med stillhet och lugn. I motsats till bland annat rött, orange, och gult är blått kopplat till medvetenhet och intellekt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0