Detta kommer att bli en lång måndag

Ska alldeles straxt iväg till sjukgymnasten och kolla upp mitt ryggproblem så får se vad som kan göras åt saken. Dagen till ära så har jag även massiv träningsvärk, bättre än igår man ja det är fortfarande mycket jobbigt att röra på sig. Efter sjukgymnasten väntar en heldag på Academicum. Vi ska försöka tänka över våra starka sidor, vi ska ha motivationsövningar och greja med nå presentation samt att vi ska fundera över traineeplatser. Får se om jag orkar vara kvar hela dagen. Känns ju inte så jäkla givande men man vet ju aldrig. Men just idag känner jag mig inte så peppad faktiskt, vill hellre hem och sova efter besöket till sjukgymnasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0