Inte mycket som känns rätt

Den här jäkla förkylningen irriterar mig som satan. Det är som om den bara ligger och jäser på samma nivå och kommer med påhitt som jag inte riktigt var beredd på. I torsdags började jag få en finne/blåsa precis i näsan vilket resulterade i att hela nästippen var röd och började svullna upp. I dagsläget är den hård, svullen och lite röd. Jag känner mig jävligt het med andra ord! Sen nästäppan som är bra ena sekunden för att helt täppa igen så jag inte kan andas nästa. Så konstant molnande huvudvärk som inte lindras av ipren. Känns som jag blivit värsta pillerknapraren för övrigt eftersom jag varit tvungen att ta smärtstillande varje kväll pga höften så jag kunnat sova. Men inte igårkväll så verkar som jag hittat något som gör att det blir lite bättre varje dag. Har inte heller kunnat träna sedan i måndags, det suger. Å andra sidan gör smärtan att jag inte är så sugen på att träna.

Tillbaka till min förkylning =P. Har jag berättat om mina körtlar under hakan som också är stora och svullna. Man kan tro att jag har värsta dubbelhakan hahahaha. Ont gör det också om man känner och klämmer lite. Vill även välkomna ett tillskott sedan igårkväll. En blåsa i gommen, välkommen, välkommen!

Nej jag tror bestämt att den bästa medicineringen mot detta är en massa sprit. Japp ni hörde sprit. Ikväll ska supas av bara helvete. Skiter i alla sjukdomssymtom och att jag känner mig fet som en gris pga allt vatten i kroppen innan lingonveckan ;). Det tar lite mer än att ta död på mig kan jag säga muahahahaha. Först är det kalas hos farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0