Då har man varit och tränat

Har precis varit och tränat. Såhär gick det idag. Kände inte för att köra så mycket styrka så körde två rundor a 25 min på crosstrainern istället. Gjorde lite armar, mage och rygg men det var inte så roligt.


Tycker det är så roligt att kolla på folket på gymmet. Först har vi spänniskillarna som står och pumpar och kollar man på dem ja då jäklar tar de i för kung och fosterland. Sen har vi småtjejer som inte ens kan låta sig själva bli svettiga så de låtsas träna. Ett typexempel är gå och prata 5 minuter på löpbandet och så en snabb spurt på typ 20 sekunder sen är de klara. Sen har vi de som verkligen kämpar på och springer som satan att svetten nästan sprutar. Jag vet inte vilken kategori jag passar in i hahaha.

Såhär ser iallafall jag ut =P


Nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner innan Sveriges mästerkock börjar... Per Morberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0