31a augusti

Sista kalenderdagen i augusti månad. Vart har detta år tagit vägen undrar jag. Dagen till ära har det varit riktigt höstrusk och det var inte roligt alls att cykla till jobbet imorse i full regnmundering. Känner sig sexig värre i skiten och så får man ingen luft. Tänkte dra några paralleller men låter bli ;).
Tänkte redovisa lite från Lady Gaga igår men jag hinner inte. Tror dessutom att jag måste smälta upplevelsen litegrann så imorgon så ska jag försöka lägga upp lite bilder och så. Kan iallafall säga att WOW vilken showartist hon är!! Det jag gillar med henne är även det konstanta budskapet om att vi duger som vi är, vilket borde vara självklart men så är ju inte fallet i dagens samhälle.
 
Köpte iallafall denna coola t-shirt med turnédatumen på ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0