Vill ha en Samsung galaxy s2

Jag tänker faktiskt gå emot hela iphone hysterin faktiskt. Jag tänker inte säga något emot att det är en snygg telefon men jag har upptäckt för mig fler brister än vad jag vill leva med. Visst skulle jag inte säga nej om jag fick telefonen men jag vill inte köpa den. Därför tänker jag satsa på en ny Samsung när det är dags, dvs i december men men.

Till att börja med trodde jag inte heller att det fanns skal till det något som faktiskt lite är tjusningen med iphone. Ja jag som inte kan hålla mig till samma bakgrund i bloggen ens hahaha. Meeen jag har hittat massa skal till galaxyn också. Jag är glad, tror denna passar mig, är lite motorsport över den då det är Carbonfiber (materialet man bygger dagens racebilar med, för er som inte vet).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0