Vad händer?

Just nu ingenting om jag ska vara ärlig. Mellan 6 och 7 är något mellanting och man sitter mest och väntar. Eller jag hela dagen har gått långsamt och det har inte hänt mycket. Har sökt jobb och konstaterat att det fanns 1 att söka. Jag har lyssnat på en jäkla massa musik och dansat runt lägenheten som någon annan med damp typ. Tur grannarna inte är hemma och ser ;)

Så fick dra till gymmet iställe. Det var jäkla skönt. Egentligen gillar jag pass bäst med det är fan inga roliga i början av veckan i den här staden. Förstår inte vad som har hänt? När jag tränade på Friskis innan jag flyttade till Örebro fanns massa bra pass men nu är det inte roligt. Ett roligt på torsdagar men den tjejen kommer att sluta! Jäkla typiskt!

Så har jag fått ta hand om massa måsten för arbetsförmedlingen är ju helt handlingsförlamade. Alltså vad gör de egentligen om dagarna. Ingenting! de fikar hela dagarna och kanske svarar på mail och telefon ibland.

Gammal bild men lite fylledamp ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Okej! :) Just nu kollar jag runt på lite bloggar :) Är allt bra med dig idag?



Kram.

2011-11-30 @ 10:50:36
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: B&L

fin bld =)

2011-11-30 @ 11:17:55
URL: http://beckaliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0