Sömn gör underverk

Har sovit gott inatt så mycket kan jag säga. Tror även att jag sovit för mycket då jag är lite seg i skallen. Planerar dock inte att använda den speciellt mycket idag. Ska eventuellt se om det finns tid i tvättstugan så jag kan slänga in min svarta tvätt och mina träningskläder. Har inte så många uppsättningar så blir till att tvätta ofta istället. Men får göra något åt det när det är dags att shoppa lite kläder i slutet av månaden. AAAh längtar =D

Ska väl kolla om det kommit upp några roliga jobb att söka. Behöver ju knappast sitta varje dag numera för att arbetsmarknade verkar ha stannat upp helt. Eller ja det finns några jobb som jag inte kan söka för att det inte är någon idé men det är annorlunda ;)

Kors i taket också. Ingen träningsvärk alls idag. Annars brukar passet jag var på igår vara döden dagen efter med. Förra veckan kunde jag knappt sätta mig på toan haha. Vilket var lite jobbigt med tanke på att jag får springa hela tiden när man måste dricka så mycket med dieten.

Vill passa på att tacka så mycket för alla snälla kommentarer om mina naglar igår. Alltid roligt med kommentarer =) Kanske fler läsare kan göra samma sak, haha. Vet ju att jag har en del men blir inte mycket kommentarer ;)

Jag och Emilia i Amsterdam i våras... vill resa NU!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är kanske inget du vill jobba med men personlig assistent är lätt att få jobb som. Det behöver inte innebära kiss&bajs utan bara allmänna vardagliga saker. Mitt tips är at kika lite på sådanna annonser också, oftast behövs ingen erfarenhet. Tänkte att det kan ju vara något så länge.

2011-11-08 @ 10:36:10
URL: http://frokenmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0