Pimp my vattenflaska

Köpte en vattenflaska på friskis igår eftersom jag är så trött på att gå runt med en liten PET-flaska som jag får fylla på hela tiden. Nackdelen är ju att många har flaskor från friskis då de har 2 olika färger att välja på. Dock hade jag lagt märkt till att de flesta har en rosa flaska så jag valde en vit även om jag helst velat ha en rosa också =). Så idag har jag roat mig med att rita lite på den så att risken för att någon annan ska "råka" ta min flaska är minimal.

Före:


Efter:


Inte största skillnaden kanske men tillräckligt för att man ska se =) samt att ifall färgen kladdar (vilket den inte ska göra) så får jag det inte på mig då det är i springorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0