Om jag ska vara helt ärlig

Jag är så jäkla trött på dessa 8-9 plus grader, gråmulet, halvregnigt och rått. Mena hur roligt är det egentligen? Är det någon som tycker att det är underbart att vakna upp, dra upp persiennerna och se detta gråa, trista landskap? Jag är så rysligt trött på det iallafall. Nästan så jag kan kräkas, inte konstigt att jag sovit över 10 timmar de tre senaste nätterna (om man tar bort störningsmoment som Tingelings upptåg på nätterna och Gabis ca 1,5 timme att göra sig iordning). Vilket jag tar mig igenom ganska bra ändå men klart jag vaknar då och då under dessa perioder men vänder mig om och somnar igen.

Nu är det så att jag VILL HA SNÖ. NUUUU!!!! Helst -10 grader och snö för då slipper man slask som är det värsta jag vet och det brukar dessutom alltid vara fint väder runt det gradantalet och det känns mindre kallt eftersom luften blir torrare. Jag fryser nämligen mer nu än den veckan det var närmade 0 grader. Konsigt? Inte ett dugg tycker jag.

Så ge mig snö nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0