Nu känns det bättre

Fått ur mig mina frustrationer gånger 100 typ men det känns lite bättre. Inte helt löst men får ta det för vad det är just nu och njuta av det jag kan. Så jag går och lullar med mitt. Fick som sagt lite svamp i torsdags igen.


Igår var det fullt upp från morgon till kväll. Var med mormor runt halva Uppsala känns det. Var på Thun´s en sväng, köpte ett par strumpor och gardiner till min syster. Sen till IKEA där jag köpte tillbehör till några av de julklapparna jag fixat och sedan till Ö&B där jag bara köpte julpapper, snören och så. Efter det så blev det snabbt hem för att slänga in grejerna och ge Tingeling mat. Sedan åkte jag med pappa, han bjöd på mat. Vi åt kycklingwok, jag med jordnötssås men utan ris. Portionerna var sjukt stora så orkade kanske hälften men mmmm gottigt var det. Senare på kvällen var vi på bio. Jag och pappa såg Breaking dawn. Måste säga att den var sävlig, saknade action och jaa det lämnade mig inte med någon längtan till nästa iallafall. Så förstörde alla småbarn som var där allting med att tex skratta till typ haa haa när det var knäpptyst och på helt fel ställe. Jaja det var ändå mysigt.

Dagens bravader delar jag med mig av snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0