Måndag, fredag, måndag, fredag, måndag

Det är typ så mina veckor känns nu för tiden och jag arbetar inte ens. Hur ska det bli när jag verkligen börjar arbeta? Veckorna passerar fort men helgerna är ännu värre. Har sovit som en gud inatt så kan inte klaga. Somnade som en stock när jag släckte lampan och reagerade knappt när Gabi stack hemifrån imorse. Det är vad jag kallar djupsömn hahaha. Men det var underbart efter en helg av tidiga mornar och fulla dagar.

Idag har jag haft värsta flowet på morgonen. Har hunnit med att söka 6 jobb och ett till är på g men hemsidan muckar så jag blir galen. Kanske är något tillfälligt måndagförmiddagsproblem för kommunen. Jag hoppas på det annars får jag ringa och säga att jag inte kan skicka in min ansökan, vad gör jag? Emilia kommer vid 1-tiden då ska vi söka mera jobb är det tänkt (om det kommer ut några att söka idag dvs). Dessa jag sökt nu kom ut i torsdags eller fredags då jag haft fullt upp. Men nu behöver jag inte ha ångest över att skicka in en kort lista till min tant på AF iallafall.

Diska lite på detta kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0