Jag blir galen

Jäkla hosta alltså. Ska det vara så svårt att försvinna? Förstör ju hela nattsömnen för tusan. Det är rethostan som pajar halsen så jag låter som en nedknarkad kärring. Har gjort det i några dagar nu. Det verkar vara värst på kvällen men det är ju också då hostan är som värst med. Lite på morgonen också men det försvinner efter ett tag. Tänker dock gå och träna iallafall idag för jag kan inte sitta och glo längre. Jag är pigg i kroppen och klättrar nästan på väggarna. Inte som förra då jag var trött och hängig. Hade helt klart en infektion i kroppen då.

Ska försöka dammsuga och tvätta det sista fönstret med på eftermiddagen. Måste även försöka ringa FK för att se vad jag får utbetalt i aktivitetsstöd så jag kan fylla i korrekta siffror på pappret till soc. Hallelujah! Älskar det här med papper haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0