Inte vilse i skogen

Jag ville bara visa att jag fortfarande lever och att jag är hemma igen. Jag har varit hemma ett tag faktiskt. Kan ju säga att över 3 timmar i skogen, med mormors tunga packning på ryggen och en påse med svamp som knappast blev lättade ju mer tiden gick så är jag nu helt slut. Det var inte fullt så kallt som jag räknat med men även om det faktiskt var -2 grader när vi klev ur bilen i Vendel. Höll ju igång och grejade hela tiden, men det var kallt om tårna, måste ha bättre strumpor till nästa gång. 

Har sedan jag kommit hem grejat lite med en hemlig present till mamma som fyller år i morgon när jag kom hem (visar mer imorgon). Nu ska jag ser på F1 kvalet som jag spelade in innan Anna kommer och hjälper mig rensa svampen. Så blir det till att fixa till den och frysa i massa småpåsar så jag inte behöver tina så många på en gång.

Lite bilder från skogen. Blev en kasse var med svamp =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0