Frisk nu då kanske?

Känner mig mycket bättre idag. Tror jag vaknade vid 4 imorse av ett riktigt antiklimax med svettningar, hosta, nästäppa och hela köret. Men nu när jag vaknade lite i 11 så kändes det mesta bra. Jag är väldigt hes men det hör väl till antar jag. Men jag kan andas normalt, hostar inte mycket heller. Blir dock till att ta det lugnt idag. Imorgon blir det att jobba. Sista dagen ute i operativ verksamhet tyvärr sen ca 2 veckor i sträck skrivande på uppsatsen som redan har kommit väldigt långt. Målet är att vara klart med allt nästa fredag så jag har nån dag för att finslipa på det veckan efter. Men det känns bra, inte alls lika krånglig och jobbig som C-uppsatsen. Idag kommer jag dessutom lägga upp lite bilder emellanåt från arbetet med att få lägenheten i ordning.

Först är det dags att äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0