Oj då

Har glömt blogga idag som det ser ut. Det finns ju en del samtalsämnen att ta upp. Det solklara är kanske Tsunamin i Japan till följd av en jordbävning på havsbotten, vilket mättes till 8,9 det är hur mycket som helst. Det är tydligen den 6e största någonsin genom tiderna och det säger en del. Mer skumt är att jag nyss fick reda på att det skede 06.46 imorse svensk tid. 06.40 vaknade jag med ett ryck efter att ha drömt att jag stod på en ö någonstanns och helt plötsligt kommer en stor våg mot mig och jag har ingenstans att ta vägen. Läskigt eller? Har en annan kompis som tydligen också drömt om tsunamis imorse. Hmmm Moder jord är inte i balans just nu den saken är klar.

Förutom det så var jag på bio igår med Malin och Simon, vi såg ritualen. Det var faktiskt ganska äcklig! Måste säga att Anthony Hopkins är en grym skådis, han är så jävla bra i sina äckliga rollen. Höjden av lathet var att jag inte orkade bädda sängen igår så sov utan sängkläder. Men men... Annars var jag på en skittråkig föreläsning. Men nu är det helg och jag tänker inte göra mycket mer idag. Ska väl träna om nån timme och sen måste jag tvätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0