Köpte nya väska

Jag har behövt en väska som jag kan hänga över axeln ganska länge. Det är smidigare och lättare ibland. Tänker speciellt inför amsterdam då man vill kunna ha koll på väskan när man är ute på stan. Där man kan få plats med vattenflaska och annat. Lärde mig efter Madrid att aldrig ha ryggsäck iaf. Även om man tycker att man hjälps åt att hålla koll på väskan så ser man inte allt. Hade det inte varit för att snäll tjej som blev spottade i ansiktet hade någon snott Lottas kamera och annat.

I vilket fall som helst så är jag petig men med denna väska var det kärlek vid första ögonkastet och hela butiken hade 100 kr rabatt på alla handväskor så jag betalade bara 199 kr. Sååå värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0