Dagens i-landsproblem

God morgon. Sista dagen på universitetet är här. I allafall om man ser till undervisning. Vi har ett seminarium på 1 timme först där vi ska diskutera vad vi lärt oss och vad vi kommer att få användning av, ja i mitt tycke har väl personalarbetes kursen gett mest kött på benen angående vad man faktiskt jobbar med och vad man måste ta hänsyn till, sen arbetsrätten. Efter det är det 1 timmes "föreläsning" eller vad läraren nu vill kalla det. Sista tillfället då alla vi som gått tillsammans i tre år träffas. Det är lite sjukt egentligen. Och efter det är det handledarträff inför VFUn som börjar på måndag. Vilket jag ser fram emot så jäkla mycket.

Men nu är frågan vad ska jag ta på mig för kläder idag? Allt känns så tråkigt nu när det verkligen känns som att våran tittade fram på allvar under gårdagen. Jag vill liksom ha färger, massor av färger! Men jag har inte så mycket färg att klä på mig om jag inte vill gå och se ut som en kyckling! Jaja får klura på den en stund till över frukost!

Kommentarer
Postat av: Peter

Wow, sista dagen?! O__O

Lycka till och njut av sista dagen med alla och det ska nog gå bra^^

Tror nog det blir bra oavsett vilka kläder du väljer, utseende är inte allt. Ha så roligt. :)

2011-03-23 @ 11:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0