Att söka jobb och lägenhet

Igår skrev jag ihop mitt CV och har lagt upp det på lite diverse sidor nu på morgonen. Känns bra att göra någonting faktiskt. Men ska jag vara ärligt så hoppas jag på en plats där jag har VFU men man kan ju inte förlita sig blint på det. Så igår sökte jag även några sommarkurser och sökte jobb hos securitas som flygplatskontrollant i sommar. Bara jag får ett jobb till att börja med så känner jag att jag är nöjd. Det behövs för mitt andra projekt, dvs lägenhetsletandet. Har nu sökt två lägenheter i Uppsala så får vi se hur det blir. Den ena har lite högre hyra än jag har nu med den har eget kök OCH min kötid kommer inte att påverkas då det endast är en lägenhet för korttidsuthyrning vilket fungerar för mig.

Nu måste jag upp till Campusbokhandeln och hämta en bok jag lämnat in. Kanske inte det smartaste jag gjort att lägga upp böckerna på blocket, kurslitt.se och studenttorget när jag lämnat in dem på campusbokhandeln haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0