Underbar start på dagen

Först så har de ringt och sagt att min mobil redan är lagad. Trodde det skulle ta till åtminstone måndag. Så på två dagar har de lagat den. Det är vad jag kallar service. Även om jag stör mig på att de sagt i mail att det skulle kosta 900 kr men när jag var där och lämnade in den sa de 1200 kr. Men men sak samma orkar inte tjaffsa om det. Kommer betala det som de sa i butik men kommer fråga hur de kan säga en sak i mail och sen nån vecka efter säga ett pris högre än det förra. Summan av kademumman är iaf att jag får min mobil tillbaka då jag håller på ruttna med den som jag har!

Jag fick dessutom ett trevligt mail från redaktören på tidningen Må Bra som jag prenumererat på. Nån gång i februari skickade jag in en insändare om min viktminskning och lite bakgrund. Den insändaren kommer att vara med i nästa tidning. Hur coolt är inte det på en skala? Hade inte räknat med det alls och som tack så får jag en liten goodie-bag med grejer hemskickad.

Sen inte att förglömma. CSN har nu gett besked om att jag får pengar imorgon. Inte en dag för tidig om jag säger så. Lever bokstavligen på min sista 100-lapp just nu. Så just idag är allt toppen. Det firas med att dra ut på landet och bada lite. Få se om det blir en sväng förbi farfar också!

Kommentarer
Postat av: gabi

coolt att du ska vara med i må bra :)

2011-06-13 @ 11:00:39
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0