Sommar och sol

Vad gör man bäst då? Solar och badar kanske... Idag har inte tiden riktigt funnits till det så blev väl 1,5 timmes solning. Vilket räcker gott och väl för mig. Har kommit fram till att jag har sommar-ADHD typ. Jag kan inte ligga stilla och pressa en hel dag. Det går inte, det kryper i kroppen på mig. Minst en gång i halvtimmen vill jag gå och bada, simma lite innan jag kan ligga still ett tag till. Pressa kommer ALDRIG bli min grej!

Sen har jag och Anna handlat inför kvällens grillning. Jag har nu kokat massa potatis till egna potatissalladen. Asså den är så jävla god. Mammas recept faktiskt, alla älskar den. Lägger upp receptet sen för den är underbar till sommaren! Så blir det såklart vin och kubbspel till det.

Kommer med andra ord bli en lagom skön fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0