Min skinka är blå

Inte hela kanske med en del av den. Då menar jag inte bara blå utan mörkt lilablå. Så är det om man ramlar. Jag vill inte påstå att jag var så onykter att jag ramlade omkull igår utan det var bara ett missöde som kunde ha hänt i nyktert tillstånd. Jag skulle sätta på mig mina tygskor. Jag står på ett ben och ska dra skon över hälen med pekfingret. Jag känner att jag håller på att tappa balansen och ska ta tag i väggen vid sidan om mig men fingret typ fastna i skon vilket gör att jag fallet och landar med skinkan på en kant. Ja det gör ganska ont faktiskt. Kan inte sitta bakåtlutad på en stol då måste jag typ ligga.

Trots detta var gårdagskvällen riktigt trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0