Fy tusan

Tråkigt väder! Vad ska man göra? Har sökt jobb, skickat in VFU-arbetet till landstinget och påbörjat fylla i ansökan om examen tills jag fastnade. Fattar ju inte ens hur jag ska fylla i skiten. Så väntar mail från universitetet nu. Har dessutom fått tag på bästa referensen =)

Försöker ta mig ur lägenheten en sväng men det är skittråkigt också. Borde lämna ett paket på posten innan det är för sent. Tråkigt att inte ha pengar. Får troligtvis på måndag så denna veckan suger. Mat finns men bara 100 kr på kontot, vilket gör att man inte kan göra så mycket.

Kanske ska sätta mig och leka lite mer grejerna jag fick i examenspresent. Inte vad jag tänkt mig men ack så användbart resten av livet! Lägger in bilder sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0