Det verkar som om jag har lite flyt ändå

Först förra veckan fick jag besked om att min insändare kommer att publiceras. Vilket är jättekul, mena hur ofta händer det?

Men idag fick jag ett besked jag inte trodde skulle komma eftersom beskedet skulle ha getts för 2 veckor sedan typ. Jag har vunnit två biljetter till att se dokumentärfilmen om Ayrton Senna. Och jaaa det är typ den bästa föraren som kört F1 enligt mig. Visst har Schumacher fler titlar men Senna fick inte chansen eftersom han krashade och dog alltför tidigt. Men han gjorde det inte förgäves om man får säga så. Efter har sporten blivit sjukt mycket säkrare! I vilket fall som helst ska det bli hur kul som helst! Jag tar såklart med mig pappa på denna event. Han har inte så mycket val hehe. Nej då han såg Senna köra mer än vad jag gjorde eftersom jag var så ung i början av 90-talet ;) Så på söndag blir det till Stockholm och sen filmen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0