Ber om ursäkt

Mitt bloggande nu är ganska lågt. Kan höra ihop med att jag inte mår så jävla bra. Orkar inte ens sitta vid datorn nån timme innan jag måste röra på mig. Jag är fortfarande beroende av att sova nån timme under dagen för att klara dygnets alla vakentimmar. Annars skulle jag nog ha vänt på dygnet helt by now. Annars är det väl så att jag faktiskt inte gör så mycket att blogga om, tjänar inget till att flera gånger om dagen blogga om mitt tillstånd eller hur? Så denna veckan har jag bestämt mig för att ta det helt lugnt. Sova om jag behöver, ingen ansträngning alls så ska nog det här gå vägen. Faktum är att det känns bättre idag även om huvudvärken börjar komma. Men precis när jag vaknade kändes allt underbar för jag hade inte ont någonstanns!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra om jag ska vara helt ärlig. Har några punkter från min handledare att tänka över angående hur vi nu kan göra uppsatsen ännu lite bättre eftersom vi har tid på oss. Visst vi har tid men finns orken? Målet var ju att allt skulle vara färdigt på fredag vilket i mitt tillstånd inte kommer bli så men uppsatsen är iaf så klar att jag får gå vidare med personalarbeteskursen. Men kommer ju få sitta lite då och då fram till 24e januari med uppsatsen också som det ser ut. Jag vill ju göra den lite bättre om utrymme finns och vi vet vad som kan göras. Men just nu är allt åååååh så jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0