Opponeringen gick okej

Kom ut från opponeringen för ett tag sen, behövde lite tid på mig att reflektera över det hela. Det var inte farligt eller något. Fick bra feed-back och lite grejer att komplettera men ändå känns det som att luften gick ur mig när jag gick ut från rummet. Det är nästan så att jag känner mig tom och nu på kort tid måste jag peppa mig för att jag själv ska göra min opponering. Mena egentligen vad hade jag väntat mig? Att både opponenter skulle stå och göra vågen åt mig uppsats och skriva VG utan komplettering. Det är inte riktigt så det funkar liksom. Det är inga stora kompletteringar heller för den delen så jag vet inte varför jag gnäller, det var bra och konkreta synpunkte på hur jag kunde göra analysen tydligare, en del som jag fått kämpa med faktiskt så det kommer bli bra!

Så nu ska jag läsa igenom uppsatsen jag ska opponera på lite till. Kolla igenom ordentligt så jag inte missat något. Känns som jag gjort lite annorlunda en de som opponerade på mig men det var för att få en struktur på den hela anser jag. Eftersom jag har samma examinator då som nu vet jag ju hur hon ser på det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0