Killar vad händer?

Har fortfarande inte börjat plugga, vet inte vad jag håller på med riktigt. Men har tänkt börja nu faktiskt och det var därför jag hittade denna roliga grej. Asså det finns inget bättre än att tjuvlyssna på folk som sitter i närheten av en eller går förbi i korridoren och jag antecknade något som jag tyckte var väldigt skoj från två killar som gick förbi mig igår.

Kille 1: Mina läppar är så torra!
Kille 2: Jasså?
Kille 1: Ja, de är nästan som två daggmaskar som ligger och torkar på asfalten en varm sommardag.

Asså allvarligt killar! Det var något av det roligaste jag hört! hahaha =)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-18 @ 15:24:18
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: sandra

Älskar skvaller! hehe nej det har jag inte hört:-) hehe där ser man,sett det på fb lr?

2011-02-18 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0