Tidig morgon

Fick kasta mig ur sängen imorse. Det är inte ofta man försover sig när man egentligen inte har några tider att passa. Eller ja idag hade jag en gymdejt med Anna halv 10. Vaknade kvar i 9 så var att kasta ner sakerna i väskan, slänga i sig frukost och springa till bussen. Hann iallafall så det är väl huvudsaken.

Så nu har vi gymmat och jag sitter hos pappa, nyduschad. Ska väl landa lite och få något litet i magen innan jag och Anna ska iväg på lite ärenden. Lite julklappsshopping och sånt. Ingen av oss tycker det är speciellt roligt att sitta hemma så blir att hitta på lite saker som gör att man får komma utanför hemmets dörrar åtminstone.

Vi hörs senare när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0