Idag SKA jag dammsuga

Har dragit ut på det alltför länge nu och det resulterar såklart i diverse Tingeling-hårtussar som ligger här och där. Jag har inte hunnit och jag har inte orkat när jag väl varit hemma. Så blir lagom syssla idag på förmiddagen. Tänkte låta grannarna vakna lite innan jag drar igång. Å andra sidan varför ska jag anpassa mig när grannarna ovanför skiter fullständigt i det och låter krig efter kl 22 på vardagarna, varje jävla dag förresten. Så snart kommer jag att gå upp till dem och fråga vad deras problem är. Somnade visserligen som en stock igår ändå så det är väl sak samma. Vaknade inte av Gabi imorse heller eller jo av alarmet sen somnade jag om när hon gick ur sängen.

Tror jag har träningsabstinens förresten. Hela dagen igår drogs jag med huvudvärk och inget hjälpte. Sen drog jag och tränade på kvällen och efter det ingen huvudvärk alls. Haha kan ju önska ;) Troligtvis är det vätskebrist faktiskt, har druckit skitdåligt med vatten hela veckan och det måste ju slå bakut någon gång när kroppen är van att jobba med massor av vätska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0