Hallelujah!!

Städningen är klar. Det känns underbart när det är färdigt. Det är skittråkigt men det måste göras och ALLT känns så mycket bättre efter. Det är ju inte så att jag har största lägenheten att städa heller så borde inte klaga =)

Passade på att packa upp massa julklappar och sånt så jag kan slänga alla kartonger. Satte även upp mina nya ljusstakar på väggen. Asså väggljusstakar är bra skit! Först har jag inte så mycket plats att ställa ljusstakar på annars samt att det känns lite risky med tanke på katten som kör race i lägenheten med jämna mellanrum, dvs när jag städade och nu igen. Så går de att sätta på väggen blir jag glad, men det får inte bli too much.


Snart ska jag göra mig klar och åka till IKEA. Ska köpa nya handdukar, har varit sugen på de turkosa i evigheter nu så jag bestämde mig för att slå till. Behöver dessutom ny badrumsmatta, ansåg att den jag hade var gammal och äcklig nu så slängde dem =) IKEA är bra skit så kanske kan fynda något mer hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0