Ojdå

Glömde visst blogga igår. Okej en gång iaf. Det hände bara inte så mkt att blogga om och jag hade nog inte mkt i tanken. Jag var glad, lyssnade på massa musik och donade. Var upp till mamma och fixade lite fler Buffy avsnitt. Hade Buffy-maraton med Emilia på kvällen och sen gick jag och la mig.

Idag känns det inte som att mycket blir gjort heller. Skitväder och ingen lust alls att gå ut faktiskt. Måste eventuellt ta mig till Willys och handla lite. Mitt smör tog slut och så har jag ingen juice. Eller nått. Sista jag är sugen på just nu är mat faktiskt. Trött på mat orkar inte laga mat. Japp sån är min inspiration just nu.

Ska ner och kolla i tvättstugan om jag kan göra något åt mitt berg tvätt idag. Vilket skulle vara perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0