Grattis bloggen 2 år

Idag är min blogg 2 år gammal. Bloggade på annan plattform före så det räknas inte så ja den är 2 år. Dock känns det som att jag inte haft så mycket tid för min blogg på senare tid. Man har ju så mycket att göra om dagarna och är helt slut på kvällen. Känns som det varit fart och fläkt i snart 2 veckor i sträck. Hoppas det lugnar ner sig så jag har tid att göra lite annat också. Det vore trist om jag inte kunde göra något av det andra jag tycker är roligt. Just nu är det att blogga om F1 på f1news.se men det kommer i veckan hoppas jag. Vet inte riktigt vad jag vill blogga om än och det krävs lite mer planering där än i min blogg här. Men håll utkik om du är intresserad av det.

Annars kan jag redogöra för att jag vaknade med halsont imorse och ja jag är grymt seg i hela kroppen. Skitväder också, 15 grader my ass!! Så jag skulle helst vilja gräva ner mig i sängen igen och kanske vakna till när det blir vår på riktigt men det är en annan femma antar jag. Ska försöka roa mig med att lägga in bilder från i fredags innan jag ska till mormor och bära däck. Ville till pappa och gymma men får se om jag orkar med det senare. Juste mår lite småilla också så ska ta en ipren och hoppas på att det går över.

Lite fakta: på 2 år har jag hunnit med 2025 inlägg. Inte illa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0