Vet ni vad?

Valet närmar sig och efter helgen tror jag att jag vet precis vad jag ska rösta på. Det har varit en jädra diskussion kan jag säga. Tycker det är roligt att höra på när "insatta" med åsikter, olika åsikter, diskuterar med varandra. Mena självklart är de man själv gillar bättre än någon annan.

I vilket fall som helst gick det upp ett ljus för mig imorse. Känns bra.

Dagen kommer bestå av:
1. Fortsätta leta information, avhandlingar och liknande till mitt C-uppsatsarbete
2. Läsa kurslitteratur
3. Handla
4. Gå en promenad
5. Sola
6. Troligtvis bio ikväll

Planerar också att köra en bildbomb från Cypern eftersom jag inte hunnit med det! =)

Kommentarer
Postat av: emilia

vad blir det?

2010-09-06 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0