Som befarat...

... fick jag nog inte ut ett dugg av dagens seminarie mer än idéer till min c-uppsats. Det är väl bra iofs men jag vill ju lära mig något på seminarierna. De som nu ska vara obligatoriska, men ingen närvaro tas.

På tal om c-uppsatsen fick jag en snilleblixt idag, så frågeställningen har löst sig. Tills vidare iaf, hinner säkert ändra den ett EX antal gången antar jag. Men som sagt, PMet är ju inte den färdiga uppsatsen, det är ett sätt att veta vart man ska börja och vad man vill göra. Man måste börja någonstanns.

Mitt huvud känns ganska proppat med information just nu. En powernap hjälpte inte direkt mot huvudvärken så det får väl vara eller nått? Bara att filosofera vidare och läsa lite Clegg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0