Man känner sig inte så het

Alltså finns det något värre än hår? Just nu tänker jag mest på håriga ben eftersom mina skulle behöva vaxas vilket jag inte har tid med förrän nästa vecka: Jag får alltså se ut som en varulv i 1 vecka till. Okej så hårig är jag faktiskt inte men tillräckligt för att vaxa bort det. Jag tycker att vaxa är bättre än att raka, mena orka!

Ännnu mer känns det eftersom imorgon troligtvis blir sista utgången på ett bra tag för min del då jag räknar med minst 2 månader på Cambridge + 2 veckor upptrappning. Så nästa gång jag festar är väl juldagen? Vi vet ju alla vad som brukar hända då och antar att jag inte kommer göra någon besviken iår heller hahaha.

Bra då har jag fått vädra mina "håriga" ben! haha

Nu ska jag nog gå och lägga mig, facebook funkar ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0