Föreläsning no. 2

Good morgon!

Tekniskt sett är det kanske inte en god morgon. Kollade ut genom fönstret och där är skitväder, grått, tråkigt och kanske regningt. Men det ska inte få förstöra min dag, har en del att uträtta. För övrigt är jag allmänt PMSig och har världens magvärk men sånt är livet som kvinna, eller? Inte vanligtvis för mig men nu jävlar så (jag vet att några glädjer sig åt detta).

Ikväll blir det bio, jag går utan sällskap om det ska vara så! Men först föreläsning i grupp och team-uppbyggning? Kan man säga så?

Äter för övrigt världens godaste frukost. Te (Rabarber grädd), Activia och 2 hårdmackor (havre) med italiensk salladskrydda på (tar mig tillbaka till högstadiet). Förresten så har jag köpt Lätta med aktiv bakteriekultur, hoppas jävlar att det är bra för det smakar nada!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Rutinultraljud, det vanliga och vid en normal graviditet det enda ultraljud man gör mellan v.18 och v.20.

2010-09-08 @ 12:57:18
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0