Ooops!

Skulle ha gått på föreläsning för sisådär 20 minuter sedan. Vi kan väl säga att jag "glömde" bort det. Sanningen är faktiskt att jag sket i den eftersom jag inte fick ut så mycket utöver de "text överfulla" powerpoints som vår lärare hade. Så jag och diskursboken alltså. Inte goda vänner men vi håller iaf på att bekanta oss med varandra.

Förresten så körde jag en liten operation på mig själv imorse. Eller egentligen påbörjades det väl redan förra veckan. Har haft en fläck, som en utstående leverfläck fast vettefan vad det är för en prick egentligen, under kupan på BHn. Har varit jävligt störande kan jag säga. Så jag fick höra av min "pappa tvås" sambo att man kunde knyta en tråd runt den för att strypa blodtillförseln så att man sen kan ta bort den. Så jag knöt tråden som jag dragit åt litegrann varje dag å idag var det jättelite kvar tills den skulle ramla bort så jag klippte helt enkelt bort det lilla som var kvar. No more störande fläck alltså. Kanske inget ingrepp jag skulle rekommendera om man har låg smärttröskel för det känns och svider lite. Men funkat på mig och funkar på min "pappa två" och hans prickar på ryggen. Och nej jag tog faktigt inga bilder på det eftersom det är ganska äckligt och blödde lite ;)

Nu ska jag förbereda mig på att gå ut på promenad med Gabi! Är inte så varmt och skönt ute längre kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0