Money money money

"löning" äntligen säger jag. Eller inte för att jag fått leva på nuddlar men iaf. Alltid kul med lite mer pengar ett tag även om ca hälften går till räkningar men sånt är livet.

Känner mig på bra humör idag, känner att det kommer hända lite saker iaf, inte som igår då det bokstavligen kändes som att jag trampade vatten. Kanske mår otoligt bra över att helgen närmar sig då jag har massor av roligt inplanerat.

Idag eller imorgon ska Fanny fixa mitt hår, lördag blir det shopping i Marieberg med T-maffian och på kvällen är jag bjuden på thanksgivingmiddag hos Evelina, efter det blir det åtgång någonstanns och på söndag blir det adventsmys med julmust, glögg och lussebak =)

Sådär det är väl motivation nog eller? Så nu kör vi två produktiva dagar så kan jag ta helg med gott samvete!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Här är det definitivt mer än hälften som går till räkningar, tror det är minst 3/4 men vi lever ju helt olika liv så det går ju inte att jämföra. Men känslan när man tänker på att en månad få behålla varån halva inkomst en månad känns inte helt fel ;-)

2010-11-25 @ 12:56:23
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja våran halva är nog iaf dubbelt så stor som din. Betalade en saftig räkning på 12300 precis, inge vidare men sådant är livet!

2010-11-25 @ 14:36:37
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0