Spring is in the air

Underbart skönt väer ute. Jag bara njöt när jag tog mig till Willys. Helt underbart! Lite blött här och där men det får man väl tåla om det ska vara så. Känenr mig på lysande humör idag och ingenting kan stoppa mig!! =D Min termometer visar att det är 18 plus men det tror jag knappast haha. Visserligen sitter den i solen då jag har eftermiddagssol men 18 grader tror jag inte på. Min termometer visade -10 när det var -20 liksom så den kan man inte lita på. Billigt skit! Tror jag ska öppna mitt fönster på vid gavel och sätta mig och sola lite. Solen står perfekt snart! ÅÅÅÅH I like!!

Kommentarer
Postat av: Luffi

jo det är bra här med!! lite hungrig bara... hittar du på d? kram

2010-03-08 @ 14:28:59
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Luffi

SMART!!



ne jag ska snart ner och handla lite... kram

2010-03-08 @ 14:43:48
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0