Spotify invite

Har 6 st spotify invites som jag kan ge bort. Någon som vill ha säg till!

Har nu betalat alla mina räkningar. Känns skönt... Eller ja så skönt det kan kännas när man blir av med hälften av alla pengar man fått in.

Idag händer inte så mycket. Har ansvar för Bultens promenader så ska ut med honom. Måste tvätta mysbyxor eftersom det verkar vara den enda jag använder nu när jag är hemma typ hela tiden. Måste även packa eftersom jag åker hem till Uppsala imorron på dan. Behöver dock inte så mycket med mig eftersom jag bara är borta över helgen.

Ikväll blir det Kina Muren med socionomgänget. Malin fyllde år igår så får man offra en kvälls nyttigare mat.

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag vill ha spotify invite...

2010-03-25 @ 11:55:53
Postat av: Sandra

är du i uppsala över helgen och kommer igen sen på onsdan eller? det var väl då vi skulle på bio?

2010-03-25 @ 12:18:07
Postat av: Sonia

Jag vill hemskt gärna ha en invite :)

2010-04-01 @ 21:20:11
Postat av: Mathilda

Haha, okej.. google is your best friend och tack vare den så såg jag att du hade några invites över.. jag tar gärna en, om du nu skulle ha några kvar! :)

2010-05-13 @ 17:58:14
Postat av: johanna

Hej. Vill gärna ha spotify acount :)

Svara på min mail.

2010-12-27 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0