Sjukt stolt

Är kanske inget nytt att jag denna vecka påbörjat min diet. Det innebär 2 shakes herbalife och ett vanligt mål GI style per dag. Dvs att jag äter mat utan kolhydrater som pasta, potatis, ris och bröd så min mat består till stor del av grönsaker till någon form av kött. Måndag räknas dock inte eftersom jag åt lite popcorn med Emilie på kvällen så det är min 3e dag idag.

Till poängen till varför jag känner mig sjukt stolt över mig själv iaf. Jag var hos Evelina nu på kvällen för att se Criminal minds och de hade köpt massa lösgodis och så hade de popcorn. Jag åt inte ett dugg av det jag höll mig ifrån. Kändes lite jobbigt först men sen insåg jag faktiskt att jag inte var sugen. Visst hade det varit gott men det var inte värt det efter de här dagarn. Har som sagt lovat mig själv gott gott på lördag som belöning plus att det är melodifestival final.

Så nu ska jag ge mig själv en klapp på axeln och gå och lägga mig. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0