Melodifestival final

Får nog passa på och skriva nu för om ca 30 minuter ska jag gå över till Emelie. Vi har bestämt att vi ska äta lite Tacos och ha trevligt ikväll till Melodifestivalen. Ja det är ett måste OCH tradition för oss. Nu blir det tydligen massor av folk som ska komma så få se vad som händer känns inte som att de är lika nördiga som jag och Emelie iaf. Ska bli intressant.

Ja vem hejar jag på då? Anna såklart! Skulle kunna leva med att Salem eller Darin vinner. Kanske skulle kunna acceptera att Saade gör det men det känns lite barnsligt att skicka honom till STORA Eurovision. Hade det varit Junior Eurovision sure skicka honom bara. Det är en bra låt men känns inte som ett moget bidrag att skicka om ni förstår hur jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0