SOMMARLOV!!!

Det officiella sommarlovet har nu börjat. jag blev just klar med mitt PM, det ska visserligen finslipas lite innan jag ska maila in det den 12e juli, jag har i nuläget ca 100 ord för mycket och det är viktigt det där har jag hört så får kolla över det nånannan dag.

Så vad ska jag göra idag då? Just nu sitter jag hos pappa och gör ingenting, ska snart ner till stan, till bibblan och lämna tillbaka böckerna som är sisådär 2 dagar sena men vaffan orka. senare i eftermiddag ska jag träffa Anna på stan och fika, lär bli en glass vid ån och lite uppdatering på hennes arbetsvecka hahaha. jag ska förövrigt lämna tillbaka en partytop som jag köpte på New Yorker förra veckan, vet inte om jag kommer att använda den och då kan jag lika gärna köpa något annat.

Sorgligt att det inte är nå fotboll idag =( man är så van att det är minst en match om dan!

Note: coolt förresten att klockan nu är 11:11 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0