Bryggan

Igår var vi på Bryggan vilken är nerikes nationsuteställe på fredagar. Jag känner mig lite kluven till stället faktiskt. Hade väl kul och trevligt men musiken vet jag inte vad jag ska säga om. Träffade massa sjuka människor, varför är det så på nationer?

Blev stoppad av polisen för att jag hade Emilia på pakethållaren och ingen av oss var speciellt nyktra. Så konversationen gick ungefär såhär:
Poliskvinna: Hej hörni hur går det?
Jag: Jorå det går bra jag tar hand om henne.
Poliskvinna: Du vet att det där kan kosta massa pengar?
Jag: Jasså ja med då hoppar vi väl av!

Vilket vi också gjorde och gick till donken istället. Cyklade visserligen hem sen men körde på mindre vägar så de inte skulle råka hitta mig haha.

Hade lite pluggångest på morgonen när jag vaknade vid 06 av att jag fortfarande var full haha. Fick intala mig själv att jag inte skulle göra allt det jag fått för mig att jag skulle göra. Sen kunde jag somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0