Skönt med sovmorgon

Eller jag glömde ställa klockan igår så jag sov tills jag vaknade helt enkelt. Emelie hade inte heller ställt nån klocka så vi sov till 10. Då fick jag ett sms av mamma som väckte oss båda. Visserligen inte mycket planerat idag mer än att läsa igenom våran uppsats en gång till, läsa igenom uppsatsen vi ska opponera på och sen det vi har skrivit på opponeringen. Hoppas därför att Nina kommer till datorn snart så jag kan få det dokumentet.

Emelie och jag ska nämligen ta en sväng till Marieberg senare, hon ville plugga först och jag behöver också göra lite så är skönare att ha det gjort på dan så vi kan åka sen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

VAd skulle ni dit o göra?

2010-01-14 @ 16:56:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0