Sämsta shoppingen ever

Provade lite kläder på gina, men inget passade riktigt. Provade mest för att plaggen kostade 49 kr styck. Sen gick jag en sväng på wear it och där fanns det absolut ingenting. Det var samma sak på HM, Cubus och Duo. Inte ett dugg fanns det som föll mig i smaken idag. Jävla tråkig rea måste jag säga. Blev en bok på Åhléns eftersom jag hade presentkort där. Sen blev det shopping på Apoteken, mena hur ofta händer det? Blev lite ibumetin då mina är helt slut och man vet inte när det behövs samt att jag köpte Berocca, har hört att de är bra och jag kanske behöver det nu i kylan och när jag ska köra igång med både diet och träning på allvar. Blev också en försvarets då min håller på ta slut och så bestämde jag mig för att testa Vitamin defence drycken. Inget speciellt med den tycker jag men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0