Massa shopping

Vi kom hem från Marieberg efter en hel eftermiddag av massa shopping. Jag köpte ett par svarta leggins, träningsbyxor och en jätte söt rosa tubklänning tills på lördag. Jag vet rosa är inte riktigt min färg men den här rosa är mörkare rosa så det funkar. Sen blev det ett par skit coola trosor, lovar de är limegula! haha Köpte lite bodybutter för jag är skit torr om händerna samt att det blev massa ljus på IKEA. Emelie shoppade loss värre än mig hon också och ingen av om vågar tänka på pengarna vi gjort av med men man måste unna sig ibland. Får ju pengar snart igen!

Nu ska vi kolla lite på tv, sen måste jag läsa igenom våran opposition en gång till. Efter det är det nog dags att sova. Efter grannfejden det vill säga, även fast det är repris. Bättre än ingenting det är ju bara skit på tv nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0