Nyårslöften

Vet inte varför man ens försöker göra upp löften som man oftast inte håller, om man ens kommer ihåg dem när någon månad har gått. Jag kan inte minnas att jag gjorde några förra året och jag kommer inte direkt göra några nu. Det enda löftet jag tänker ge och det jag faktiskt tänker hålla är att jag tänker ta examen i vår och där med basta. Det är så kort tid dit om man tänker efter. Jag längtar samtidigt som det gör mig lite rädd. Men det är en annan femma.

Idag kommer jag bara njuta. Det blir middag hos Anna, tacos eftersom vi inte kunde enas men jag är inte bitter. Jag älskar tacos samtidigt som det är smidigast eftersom man kan ha det man vill i. Efterrätten kommer bestå av marängswiss. Till det blir det väl lite vin.

I vilket fall som helst vill jag önska er alla...

Gott Nytt År!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0