Gissa vem som inte kommer sova så bra inatt?

Jo juste precis. JAG! Kom precis hem från att ha varit på bio. Vi såg Paranormal activity 2 och saaatan den var minst lika läskig som den första. Alltså jag brukar inte bli rädd och så men dessa två filmer är riktigt obehagliga på ett sätt jag inte riktigt kan sätta fingret på. Det var nästan så jag ville springa ut från salongen. Creapy liksom.

Jaja nu ska jag hoppa isäng iallafall. Hoppas att jag får sova ostört men man vet ju aldrig. Efter jag och Emelie sätt första filmen sov jag inte så himla bra direkt men jag hade inga konstiga drömmar. Inte som Emelie som vaknade av att hon trodde att något satt på musik på hennes dator. Ja jag önskar ibland att någon kunde säga till mig att jag är för liten för att se skräckfilmer och att jag får mardrömmar.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0